با مطالعه کتاب 10 روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام‎ نوشته جاوید گرشاسبی می‌توان اعضای واقعی و هدفمند برای کانال تلگرام خود دریافت کرد و کسب درآمد خود را افزایش داد.

همانطور که می‌دانید این روزها شبکه‌های اجتماعی علاوه بر اینکه ابزاری برای سرگرمی مردم باشند یکی از بهترین کانال‌هایی‌اند که هر شخص یا هر کسب و کاری می‌تواند از آن برای کسب درآمد استفاده کند. همانطور که می‌دانید هر جایی که مخاطبان بیشتری در آن وجود داشته باشد بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات است. از این رو اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که این روزها خیلی‌ها را درگیر خود کرده است بهترین مکان برای کسب درآمد از اینترنت و همچنین رونق کسب و کارهای اینترنتی است.

یکی از دغدغه‌های افرادی که قصد دارند توسط تلگرام کسب درآمد کنند یا کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنند میزان اعضای کانال تلگرامشان است. خب خیلی‌ها فکر می‌کنند هرچه اعضای کانال تلگرامشان بیشتر باشد بهتر است و بیشتر می‌توانند درآمد زایی داشته باشند. و به همین خاطر دست به خرید اعضای غیر واقعی یا فیک ممبر تلگرام می‌زنند.

البته شاید در بعضی مواقع برای کانال‌هایی که مثلا از طریق دریافت تبلیغات کسب درآمد می‌کنند اینطور باشد. ولی همیشه اینطور نیست! کانال‌هایی با عضو‌های خیلی کم وجود دارند که به هیچ وجه معروف نیستند و چراغ خاموش به کار خود ادامه می‌دهند. این کانال‌ها خیلی بیشتر از کانال‌هایی که اعضای چند ده هزار نفری دارند کسب درآمد دارند! مهم تعداد اعضا نیست. بلکه مهم این است که اعضای کانال شما واقعا به خاطر موضوع کانالتان شما را دنبال کنند.


دانلود  کتاب 10 روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام‎

نویسنده: جاوید گرشاسبی

تعداد صفحات: 22

نوع فایل:PDF

حجم: 203 کیلوبایت